Regulamin
Słownik pojęć i definicje:
- Serwis: Strona internetowa pod adresem www.fishmor.pl, na której prowadzona jest sprzedaż produktów przez firmę Łukasz Kosecki.
- Sprzedawca/Administrator: Firma Łukasz Kosecki zarządzająca i prowadząca sprzedaż w ramach serwisu fishmor.pl.
- Klient: Osoba lub podmiot składający oświadczenie woli/składający Zamówienie w Serwisie, podający dane osobowe oraz godzący się na przetwarzanie tych danych w celu zapewnienia realizacji Zamówienia.
- Zamówienie: Złożenie oświadczenia woli przez Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą.
§1 Informacje ogólne
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną pod adresem www.fishmor.pl za pośrednictwem Internetu oraz telefonicznie, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie (dalej „Regulamin”).
- Właścicielem Serwisu jest: firma Łukasz Kosecki z siedzibą we Władysławowie, ul. Portowa 4, NIP: 5871618154, REGON: 382308578.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży/złożenia Zamówienia jest akceptacja niniejszego regulaminu oraz Polityki Prywatności.
§2 Wymagania techniczne
- Do korzystania z usług sklepu fishmor.pl niezbędny jest dostęp do Internetu, konto poczty elektronicznej (adres e-mail) oraz numer telefonu kontaktowego.
§3 Korzystanie z Serwisu
- Strona fishmor.pl nie posiada możliwości rejestracji klientów, śledzenia poprzednich zamówień, stworzenia własnego konta. Jest to wizualne przedstawienie aktualnej oferty sklepu wraz z cenami.
- Klient ma prawo zamawiać dowolne ilości produktów, jednak nie mniej niż 100 gram.
§4 Zamówienia
- Zamówienia można składać telefonicznie na numer telefonu +48 505 725 252. Do złożenia zamówienia nie jest wymagana rejestracja. Jednak do skutecznej realizacji zamówienia niezbędne jest podanie: imienia i nazwiska, adresu e-mail, adresu do doręczenia produktów, numeru telefonu kontaktowego.
- Minimalna wartość Zamówienia wynosi 100 zł.
- Klient składa ofertę zakupu towaru wybierając towary oferowane w Serwisie (podając je telefonicznie lub e-mailowo na fishmor@fishmor.pl). Zamówione produkty są produkowane na indywidualne zamówienie klienta, nie ma możliwości anulowania lub zwrotu zamówienia.
- Klient składając zamówienie telefonicznie lub e-mailowo na fishmor@fishmor.pl zawiera umowę sprzedaży z obowiązkiem zapłaty.
- Warunkiem przyjęcia Zamówienia do realizacji jest dokonanie płatności przez Klienta.
- Serwis potwierdza przyjęcie Zamówienia poprzez wysłanie wiadomości na podany telefonicznie lub e-mailowo adres e-mail.
- Paragon / Faktura zostanie załączona na przesyłki.
- Dostępność towaru – pozycja widoczna na stronie jest jednoznaczna z jego dostępnością. Podczas jego braku produkt jest usuwany ze strony do czasu jego ponownej dostępności.
§5 Odmowa realizacji zamówienia
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia w następujących przypadkach:
- Zostały podane błędne dane adresowe, co uniemożliwia realizację dostawy.
- Zamówienie nie może zostać zrealizowane z przyczyn logistycznych – adres wykracza poza strefę dostaw Sprzedawcy.
- Istnieją podejrzenia, że Klient próbuje obejść ograniczenia ilościowe dostępnych towarów lub dostępnych lokalizacji dostawy, np. poprzez założenie kilku adresów e-mail lub podanie błędnego kodu pocztowego.
§6 Płatności
- Ceny podane w Serwisie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Sklep wystawia na zakupione produkty fakturę, która wysyłana jest razem z zamówieniem.
- Po przygotowaniu zamówienia klient dostaje link do płatności poprzez Przelewy24, gdzie opłaca zamówienie najwygodniejszą dla siebie metodą, chyba że serwis płatności nie działa lub jest nieaktywny. W takim wypadku formami płatności są: przelew standardowy, lub płatność BLIK.
- Do ceny zamówienia doliczamy 27,49 PLN – koszt wysyłki DPD.
§7 Dostawa
- Po zaksięgowaniu płatności zamówienie wysyłamy następnego dnia roboczego.
- Koszt dostawy ponosi Klient i zostanie on doliczony każdorazowo do złożonego Zamówienia, chyba że w warunkach dostawy podano inaczej (dotyczy określonych lokalizacji).
- Nie ma możliwości wyboru konkretnej godziny dostawy. Godzina dostawy zależna jest od trasy dostawcy.
- Dostawa kurierska realizowana jest za pośrednictwem firmy DPD, przesyłki są monitorowane i ubezpieczone.
§8 Reklamacje
- W przypadku niezgodności produktów ze złożonym Zamówieniem Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą i przedstawić niezgodności.
- Reklamacja powinna być złożona w dniu dostawy produktów do Klienta.
- Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 7 dni roboczych.
§9 Odstąpienie od umowy
- Zgodnie z prawem konsumenckim produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do spożycia nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.
§10 Ochrona prywatności
- Wszelkie informacje o ochronie prywatności zawarte zostały w Polityce Prywatności.
§11 Własność intelektualna
- Materiały zawarte na stronie są własnością Serwisu i zabrania się wykorzystywania ich bez pisemnej zgody Administratora.
§12 Zmiana Regulaminu
- Administrator może zmieniać Regulamin.
- Zmieniony regulamin zostanie opublikowany w Serwisie w postaci ujednoliconego dokumentu.
§13 Postanowienia końcowe
- Administrator może przesyłać Klientom, na podane przez nich adresy e-mail oraz numery telefonów niezapowiedziane wiadomości na temat produktów i usług własnych oraz produktów i usług swoich partnerów, pod warunkiem, że Użytkownik wyraził zgodę na ich otrzymywanie.
- Użytkownik może w każdej chwili odwołać zgodę.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
§14 Kontakt
- Użytkownik Serwisu może w dowolnym czasie skontaktować się z Administratorem.
- Strony ustalają, że wszelka korespondencja może następować drogą elektroniczną – email: fishmor@fishmor.pl
Lokalizacja
Portowa 4
84-120 Władysławowo
Kontakt
Tel. 603 126 102
Tel. 505 725 252 (zamówienia)
E-mail: fishmor@fishmor.pl
Godziny otwarcia
Pon - Pt : 07:00 - 17:00
Sob - Nd: 07:00 - 15:00